خرس قرمز بزرگ ولنتاین هدیه‌ای پرطرفدار در روز ولنتاین

مدت زمان مطالعه مقاله خرس قرمز بزرگ ولنتاین : 10 دقیقه


سالهاست که روز ولنتاین آرام آرام دارد به فرهنگ ایرانیان اضافه می‌شود. اغلب مردم ایران همانطور که در خارج نیز مرسوم است در روز ولنتاین برای عزیزان و معشوقه های خود هدیه تهیه می‌کند، که اکثر هدیه ها یک عروسک خرس قرمز بزرگ است. اما چرا این خرس عروسکی به یکی از مهم ترین هدیا در روز ولنتاین تبدیل شده است؟ برای پاسخ به این سوال تا ادامه با آبنبات همراه شوید.

فهرست مطالب

 

مقدمه 

هنوز هدیه مناسبی برای ولنتاین پیدا نکرده‌اید؟ نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای روز ولنتاین مناسب است؟ هر وقت که ویترین مغازه‌ها پر از عروسک‌های خرس قرمز بزرگ شد و آدم‌هایی زیادی را دیدید که در تب و تاب خرید شکلات‌های رنگی، شاخه‌های گل رز و بادکنک‌های قرمز رنگ هستند؛ می‌توانید مطمئن شوید که روز ولنتاین نزدیک است. روز ولنتاین یا روز عشق در ایران قدمت طولانی ندارد با این حال سال‌هاست که مردم ایران همانند سایر مردم دنیا در روز ولنتاین به کسانی که دوستشان دارند هدیه می‌دهند و با آن‌ها این روز را جشن می‌گیرند. بسیاری از کشورهای دنیا این روز را در تقویم رسمی‌شان ثبت کرده‌اند؛ اما هنوز در ایران چنین اتفاقی نیفتاده است. در این مطلب به این پرسش پاسخ می‌دهیم که چرا خرس قرمز بزرگ ولنتاین بهترین هدیه برای روز عشق است؟ پس با آبنبات همراه شوید.

 

خرس قرمز بزرگ ولنتاین اصلی ترین هدیه برای این روز

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در فرهنگ بسیاری از کشورهای دنیا، خرس نماد دوستی است. رنگ قرمز هم که نماد عشق است پس خرید خرس بزرگ ولنتاین به رنگ قرمز چندان هم بی‌دلیل نیست. فکر کنید در روز ولنتاین هدیه‌ای بگیرید که نماد عشق و دوستی است. چه چیزی از این بهتر؟! بیشتر خانم‌ها از عروسک‌های بزرگ خوششان می‌آید. این عروسک‌ها معمولاً نرم و پشمالو هستند پس بغل کردن آن‌ها در یک روز سرد زمستانی بسیار لذت‌بخش است به خصوص اگر این روز زمستانی، روز عشق باشد. در هوای سرد زمستان گرفتن یک جشن کوچک عاشقانه بهترین کار است تا گرمای آن به روابط عاشقانه شما استحکام ببخشد

همان‌طور که می‌دانید روز ولنتاین در کشور ما همیشه با فصل زمستان در تقارن است پس اگر هنوز هم نمی‌دانید که چه هدیه‌ای برای روز ولنتاین بخرید؛ بهتر است دست از فکر کردن بردارید و سری به فروشگاه اینترنتی آبنبات بزنید. فروشگاه اینترنتی آبنبات همیشه با نزدیک‌تر شدن به روز ولنتاین سورپرایزهای ویژه‌ای برای مشتریانش دارد. شما می‌توانید زیباترین خرس قرمز بزرگ ولنتاین را با مناسب‌ترین قیمت از آبنبات بخرید و آن را به عنوان هدیه روز عشق به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید.

 

به جز خرس قرمز بزرگ ولنتاین چه هدیه‌ای برای روز عشق مناسب است؟

شاید خریدن خرس قرمز بزرگ ولنتاین به عنوان هدیه روز عشق برای برخی از شما تکراری شده باشد و بخواهید یک هدیه جدیدتر یا هیجان‌انگیزتر بخرید. البته که خانم‌ها همیشه از گرفتن یک خرس بزرگ به عنوان هدیه روز عشق خوشحال می‌شوند؛ اما ما به سلیقه شما احترام می‌گزاریم و تعدادی از هدیه‌هایی که می‌تواند مناسب روز عشق باشد را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کوکی‌ها و کاپ کیک‌های ولنتاین

هر سال با نزدیک شدن به روز ولنتاین ویترین شیرینی فروشی پر می‌شود از کاپ کیک‌ها و کوکی‌هایی که با قلب‌های قرمز رنگ تزیین‌ شده‌اند. این شیرینی‌های خوشمزه می‌توانند هدیه جذابی برای کسانی باشد که عاشق کیک و شیرینی هستند. کاپ کیک‌ها و کوکی‌ها در طرح‌ها و طعم‌های مختلف تهیه می‌شوند بنابراین شما می‌توانید این شیرینی‌ها را با توجه به سلیقه کسی که دوستش دارید خریداری کنید.

 

ماکارون‌های رنگارنگ

خب باز هم یک پیشنهاد جذاب دیگر برای دوستداران شیرینی داریم و آن چیزی نیست به جز ماکارون‌های رنگارنگ. ماکارون‌ها یک شیرینی فرانسوی هستند که ظاهر بسیار زیبایی دارند البته که طعم این شیرینی‌ها هم به اندازه ظاهرشان خوب است. حتماً تا به حال این شیرینی‌های پفکی رنگارنگ را در ویترین شیرینی فروشی‌ها دیده‌اید و یا شاید طعم آن‌ها را به همراه یک فنجان قهوه چشیده باشید. به هر حال شما می‌توانید ماکارون‌ها را از بیشتر شیرینی فروشی‌های بزرگ شهر تهیه کنید.

 

شمع‌ها و شکلات‌های قلبی شکل

هیچ کس در جهان وجود ندارد که از خوردن شکلات لذت نبرد پس به جز خریدن خرس قرمز بزرگ ولنتاین به عنوان هدیه روز عشق، می‌توانید شکلات‌های قلبی شکل قرمز رنگی که فقط برای روز ولنتاین تهیه می‌شوند را بخرید و به همراه شمع‌های رنگارنگی که با المان‌های روز عشق تزیین شده‌اند به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید. برخی از عرضه‌کنندگان شمع‌های ولنتاین این امکان را برای مشتریانشان فراهم می‌کنند که بتوانند عکس‌های دونفره‌شان را بر روی شمع‌ها چاپ کنند پس اگر به دنبال یک هدیه خیلی خاص و ویژه برای ولنتاین هستید؛ شمع‌هایی که با عکس دونفره شما و عشقتان تزیین شده است می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

 

جعبه‌های گل رز

گل رز نماد عشق است پس چه هدیه‌ای می‌تواند بهتر از یک جعبه پر از گل‌های رز باشد. گل رز انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که می‌خواهند روز عشق را به سادگی برگزار کنند. گرفتن یک جعبه گل رز در روز ولنتاین از کسی که دوستش دارید می‌تواند یک روز به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای هر کسی رقم بزند پس از این هدیه ساده اما عاشقانه غافل نشوید. با فرا رسیدن روز ولنتاین می‌توانید انواع و اقسام جعبه‌های گل رز را با قیمت‌های متفاوت از گل‌فروشی‌ها بخرید.

 

فلسفه روز ولنتاین و خرید خرس قرمز بزرگ در این روز چیست؟

اکثر شما روز ولنتاین را جشن می‌گیرید؛ اما آیا می‌دانید چرا چنین روزی را روز عشق نام‌گذاری کرده‌اند؟ اصلاً چرا نام روز عشق باید ولنتاین باشد؟ حالا که با برخی از هدیه‌های جذاب برای روز عشق مانند خرس قرمز بزرگ ولنتاین آشنا شدید؛ بد نیست که کمی هم درباره علت نام‌گذاری روز عشق اطلاعات به دست بیاورید. بر اساس یک داستان قدیمی، یکی از امپراطوران رم دستور داده بود که سربازان رومی نباید ازدواج کنند اما کشیشی مسیحی به نام ولنتاین به صورت مخفیانه مراسم ازدواج این سربازان را برگزار می‌کرد. زمانی که این خبر به گوش امپراتور رسید، دستور داد که کشیش ولنتاین را اعدام کنند. با کشته شدن او داستان کمک‌های ولنتاین به عشاق در سراسر رم به گوش مردم رسید و مردم روم به پاس گرامیداشت ولنتاین، سالروز مرگ او را به نام روز عشق نام‌گذاری کردند. به تدریج روز ولنتاین در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شد و از آن زمان تاکنون همه مردم جهان روز عشق را با کسی که دوستش دارند جشن می‌گیرند و به هم هدیه می‌دهند.

 

سخن پایانی

هر سال با نزدیک شدن به روز ولنتاین خیلی از ما به دنبال پیدا کردن هدیه مناسبی برای کسانی هستیم که دوستشان داریم. خرس قرمز بزرگ ولنتاین، یک جعبه پر از گل‌های رز، انواع کوکی، شکلات، ماکارون، شمع و… تنها بخشی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان هدیه روز ولنتاین انتخاب کنید. روز ولنتاین روز گرامیداشت عشق است پس با برگزاری یک جشن ساده و یک هدیه عاشقانه این روز زیبا را به یک روز تکرار نشدنی برای عزیزانتان تبدیل کنید.

این روز به فرهنگ ایرانیان بسیار نزدیک شده است و برخی از مردم ایران همانند دیگر مردم جهان این روز را جشن می‌گیرند و به همسران و عزیزان خود هدیه هایی مانند عروسک خرس قرمز بزرگ هدیه می‌دهند. برای خرید خرس قرمز بزرگ ولنتاین، آبنبات یکی از بهترین سایت ها با تنوع بالا در جنس و کیفیت است که به شما پیسنهاد می‌شود.

 

فروشگاه اینترنتی آبنبات یکی از بزرگترین مراجع آنلاین فروش انواع اسباب بازی ها و عروسک ها برای همه افراد در تمامی سنین