قیمت خرس عروسکی بزرگ به چه عواملی بستگی دارد

دت زمان مطالعه مقاله قیمت خرس عروسکی بزرگ : 9 دقیقه


یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توان برای کودکان خریداری کرد خرس‌های بزرگ هستند که کودکان را به وجد می‌آورد. اما می‌توان گفت که خرس‌های بزرگ محدودیت سنی ندارد و از آن‌ها می‌توان برای خوشحال کردن بزرگسالان نیز استفاده کرد. این نوع از خرس‌ها برای کادو تولید بسیار مناسب هستند و همچنین از آن‌ها برای مناسبت‌های مختلفی نیز استفاده می‌کنند. عروسک خرس بزرگ را می‌توان به عنوان مهم‌ترین کادوی ولنتاین یاد کرد که بسیاری از جوانان برای خوشحال کردن زوج خود و همچنین شاد کردن آن‌ها از عروسک‌های خرس بزرگ استفاده می‌کنند و به نوعی می‌توان گفت که این خرس‌ها نمادی از ولنتاین در ایران هستند. با توجه به تقاضای زیاد مردم برای خرید خرس بزرگ انواع مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارند که در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. قیمت خرس عروسکی بزرگ بر اساس اندازه و جنس آن‌ها مشخص می‌شود.

فهرست مطالب

 

مقدمه

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توان برای کودکان خریداری کرد خرس‌های بزرگ هستند که کودکان را به وجد می‌آورد. اما می‌توان گفت که خرس‌های بزرگ محدودیت سنی ندارد و از آن‌ها می‌توان برای خوشحال کردن بزرگسالان نیز استفاده کرد. این نوع از خرس‌ها برای کادو تولید بسیار مناسب هستند و همچنین از آن‌ها برای مناسبت‌های مختلفی نیز استفاده می‌کنند. عروسک خرس بزرگ را می‌توان به عنوان مهم‌ترین کادوی ولنتاین یاد کرد که بسیاری از جوانان برای خوشحال کردن زوج خود و همچنین شاد کردن آن‌ها از عروسک‌های خرس بزرگ استفاده می‌کنند و به نوعی می‌توان گفت که این خرس‌ها نمادی از ولنتاین در ایران هستند. با توجه به تقاضای زیاد مردم برای خرید خرس ولنتاین انواع مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارند که در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. قیمت خرس عروسکی بزرگ بر اساس اندازه و جنس آن‌ها مشخص می‌شود.

 

قیمت خرس عروسکی بزرگ در خرید اینترنتی ارزان‌تر است

به طور کلی می توان گفت که خرید اینترنتی مزیت های بسیار زیادی دارد و تمامی معایب خرید حضوری را کاهش می‌دهد. برای خرید خرس‌ها بزرگ نیز بهتر است که از خرید اینترنتی استفاده کنید چرا که این روش مزیت‌های مختلفی را برایتان به وجود می‌آورد.

اولین مزیتی که خرید اینترنتی برای خریداران به وجود می‌آورد قیمت ارزان تر آن نسبت به خرید حضوری است. مغازه‌ و فروشگاه‌ها معمولا اجاره‌های زیادی را باید پرداخت کنند و از این رو به‌اجبار قیمت محصولات آن‌ها نیز افزایش می‌یابد و می‌توان گفت که قیمت خرس عروسکی بزرگ در این فروشگاه‌ها بسیار بیشتر از سایت‌های فروش اسباب بازی است. فروشگاه‌های اینترنتی معمولا هزینه‌های کمتری را برای اجاره انبار‌ها پرداخت می‌کنند که این موضوع سبب می‌شود تا عروسک‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرس‌ها به دلیل ابعاد و اندازه‌های زیادی که دارند فضای زیادی را اشغال می‌کنند به همین دلیل بر اثر فشرده شدن، امکان آسیب رسیدن به آن‌ها وجود دارد. اما فروشگاه‌های اینترنتی معمولا انبار‌های بزرگی را در اختیار دارند و این خرس‌ها را در انباری نگه داری می‌کنند و به همین دلیل امکان خرابی و پارگی آن‌ها کاهش می‌باید. از دیگر مواردی که می‌تواند سبب آسیب رساندن به خرس‌های بزرگ شود، نور آفتاب است. این امکان وجود دارد که خرس‌ها بر اثر تابش نور خورشید دچار پوسیدگی شوند. با توجه به اینکه قیمت خرس عروسکی بزرگ نسبتا بالا است باید از سالم بودن آن در هنگام خرید مطمئن شد. با خرید اینترنتی خرس‌ها می‌توان از نوع نگهداری آن مطمئن بود و خرید خوب و مناسبی را داشت.

 

در هنگام خرید عروسک خرس بزرگ به موارد زیر توجه کنید

 

در هنگام خرید خرید خرس ولنتای  باید به موارد مختلفی توجه کرد تا بتوان محصولی باکیفیت و مناسبی را خرید. در ادامه برخی از این نکات را بیان می‌کنیم.

اندازه: اولین و مهم‌ترین موضوعی که باید در هنگام خرید عروسک به آن‌ توجه کنیم  ابعاد و اندازه آن است. برای انتخاب اندازه مناسب برای عروسک‌ها باید به سن فرد مورد نظر توجه کرد. معمولا کودکان به خرس‌های کوچک علاقه دارند اما برای کادو دادن آن به یک جوان بهتر است که از ابعاد بزرگ عروسک‌ها استفاده کنید.

جنس عروسک: جنس عروسک می تواند در عمر مفید عروسک تاثیر گذار باشد. عروسک‌ها معمولا در جنس‌های پولیشی، جنس نمدی و بافتنی تولید و روانه بازار می‌شوند. ازاین رو در هنگام خرید علاوه بر توجه به قیمت خرس عروسکی بزرگ بهتر است که به جنس پارچه استفاده شده در آن نیز توجه کرد.

رنگ عروسک: افراد با توجه به سلیقه و علاقه خود رنگ های مختلف را می‌پسندند به همین دلیل باید قبل از خرید عروسک، با رنگ مورد علاقه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید آشنا باشید. همچنین از عروسک‌های بزرگ می‌توان برای تزیین اتاق خواب نیز استفاده کرد و با ست کردن آن با وسایل اتاق خواب محیط جذاب و فانتزی را به وجود آورد.

قابل شستشو بودن: بهتر است برای خرید عروسک، عروسک‌هایی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشند. عروسک‌ها معمولا بعد از مدتی آلودگی و جرم می‌گیرند و از این رو به شستشو نیاز دارند؛ به همین دلیل عروسک‌های قابل شستشو بسیار مناسب تر هستند. لازم به ذکر است که قیمت خرس عروسکی بزرگ قابل شستشو بیشتر از موارد مشابه خود است.

ساده یا طرح‌دار: خرس‌های عروسکی معمولا در دوسته طرح دار و ساده تولید می شوند که بر اساس سن افراد می‌توان بهترین نوع آن را انتخاب نمود.

 

 

برای شستشوی عروسک خرس چه باید کرد؟

اگر عروسک‌های خرسی را برای کودک خود خریداری کرده‌اید همواره باید تمیز باشد چرا که امکان دارد فرزندتان عروسک را در دهانش قرار دهد. همچنین افراد بزرگسالی که از خرید عروسک خرس سایز بزرگ برای تزیین اتاق خود استفاده می‌کنند باید همواره آن‌ها را تمیز نگه دارند چرا که کثیفی در آن‌ها جلوه اتاق را نیز خراب می‌کند. از این رو باید هرازگاهی اقدام به شستشو عروسک‌ها کرد. هر چند که قیمت خرس عروسکی بزرگ قابل شستشو گران‌تر است اما می‌توان گفت که شستشو آن‌ها به راحتی انجام می‌شود و این ارزش را دارد که بهای بیشتری به آن اختصاص داد. در ادامه روش شستشو این عروسک‌ها را توضیح می دهیم.

 

 

 

  • معمولا بر روی تگ خرس‌های بزرگ نحوه شستشوی آن‌ها نوشته شده است و توصیه می‌شود تا آن را با دقت بخوانید
  • برای شستن عروسک‌ها به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید چرا که این امر می‌تواند به پارچه درون آن آسیب وارد کند.
  • اگر قصد دارید تا عروسک را درون ماشین لباسشویی شستشو دهید بهتر است که قبل از این کار، عروسک را درون کیسه‌ی پارچه قرار دهید تا از آسیب به آن جلوگیری کند.
  • برای خشک کردن عروسک‌ها بهتر است که از روش طبیعی آن یعنی قرار دادن در مقابل نور خورشید استفاده کنید. چرا که استفاده از اتو و خشک کن به عروسک آسیب می‌رساند.
  • عروسک‌ها باید به آرامی شسته شوند و اگر قصد دارید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، آن را بر روی شستشوی ملایم قرار دهید.

 

 

سخن پایانی

برای ساخت عروسک‌ها معمولا از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که این موارد در کیفیت و قیمت خرس عروسکی بزرگ تاثیر گذار است. برای خرید عروسک‌ها می‌توانید به abnabat.com مراجعه و حتما به موارد مختلفی از جمله رنگ، اندازه، نوع پارچه و… توجه کنید تا بدین صورت بتوانید عروسک باکیفیت و مرغوبی را خریداری کنید. بعد از خرید عروسک‌ها و برای شستشوی آن‌ها نیز باید به موارد مختلفی توجه شود. از جمله اینکه نباید عروسک را با آب داغ شستشو داد و بهتر است که آن را به آرامی شست.